Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het is om te laten zien dat je het geweldig vond een staande ovatie. Het lijkt inderdaad de laatste paar jaar of je standaard moet gaan staan zeker bij de grote producties. Echter bij de wat meer alternatieve stukken merk je toch nog wel dat er een gedeelte gaat staan en een gedeelte niet. Dus heel selectief heeft het nog wel waarde. En om je vervolgvraag te beantwoorden: ja je kan blijven zitten ik heb het wel eens gedaan maar het leverde me niets behalve vreemde blikken van de mensen om me heen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vroeger deed men dat alleen bij een uitmuntende voorstelling, de zogeheten staande ovatie.
Ik heb de indruk (maar kan me vergissen) dat het tegenwoordig standaard is, dus dat het inmiddels als onbeleefd beschouwd wordt om niet op te staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je het verdiend vindt of niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na afloop van een voorstelling gaat iedereen staan. Je wilt toch een keer naar huis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding