Iemand heeft een Amsterdams paaltje laten tatoeëren op de arm, maar iedereen denkt dat het een penis is, wat zou ze ervan kunnen maken?

Ze wil er of iets anders van maken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

een amsterdams paaltje lijkt ook heel veel op een penis!! Je kunt er ook onder zetten: "dit is geen penis" Dan is het meteen duidelijk.

een boom Zeilboot Straatlantaarn Of een penis ;)

Een watertoren

ze zou er een amsterdams paaltje van kunnen laten maken maar dit keer bij een goede tattoo artiest Toegevoegd na 4 minuten: die kan het vaak weer in ere herstellen zonder dat er allemaal overheen gekledderd word

Maak er een penis van. Of een penis met 3 grotere X-en. Ehh, ik bedoel paaltje. Amsterdamse vlag.

weg laten laseren. van een slechte tattoo kun je niet iets moois maken. blijft broddelwerk.

Laat er een ouderwets kanon van maken. Zo is het paaltje ook vroeger begonnen, als ingegraven loop van een kanon, met een kogel erop bevestigd.

Een vuvuzela.

Een molen? Dan blijft ze bij het Hollandse.

Een kerktoren, de kruisjes staan er al op.

Een mooie raket natuurlijk! Gewoon zijvinnen en straalmotoren er aan laten maken, en klaar ben je! Op naar de sterren met die Amsterdamse rakker!

Die paaltjes zijn beslist door een man ontworpen. Ze zou er een sleutelgat van kunnen maken.

Een litteken...

Ha, die Annswers; Het zal er vanaf hangen hoe groot het 'paaltje' is. Ik zou eerst eens met de 'artiest' in kwestie gaan praten; die heeft immers prutswerk geleverd en mag dus best meedenken over een (gratis) oplossing.

Een paddestoel!

Dan hebben ze in die tattooshop niet goed opgepast ! terug gaan , en dan moeten ze het gevraagde wat voor het PAALTJE komt erbij maken !!

Daar kan je nog van alles van maken, ligt eraan wat voor type ze is! Denk aan een psychedelische tekening, een bloemensliert of een kaboutertje, het kan allemaal.

Ik zou hier gewoon amsterdam naast of onder zetten... duidelijker kan niet. Misschien de 3 kruizen iets aandikken....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100