Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zou ik het beste als columnist kunnen schrijven?

Al jaren schrijf ik blogs, maar het laatste jaar heb ik een nieuwe blog aangemaakt en hier schrijf ik standaard 1 a 2 blogs per week. Ik hoor van veel mensen dat ze mijn blogs leuk vinden en dat er humor in zit. Ook van onbekenden. (vooral via hyves, omdat ik hier veel meer kijkers heb (ondertussen 30 000 keer bekeken).
Terwijl mijn web-log zelf, de site veel minder bezoekers trekt. (wel bezoekers maar geen reacties)

Het 'vervelende' is dan wel, dat ik over mijn dagelijkse (oke, wekelijkse) avonturen schrijf, zoals zoveel mensen.
Waar kan ik het dan toch proberen om als columnist bijvoorbeeld te mogen schrijven?

Ik heb natuurlijk niet een opleiding journalistiek gedaan, dus die achterstand heb ik al.
Aan de andere kant zijn er ook genoeg bloggers die er niet eens bij stil staan columnist te willen worden en proberen het dus ook niet.

Ergens heb ik dus de stille hoop dat iemand met een beetje kennis van zaken op dit gebied, mij kan vertellen waar ik (lokale 'suffertjes', kranten, sites) ik het kan proberen.

En wat is dan een goede manier om jezelf 'te verkopen', als je in principe geen orgineel concept hebt(maar wel ze met humor kan schrijven en waar veel mensen zich in kunnen herkennen).?

Ik zou wel mijn weblog willen neerzetten maar ik ben bang dat ik dan riskeer dat mijn vraag verwijderd wordt.
Dus mochten er mensen serieus mij willen helpen, stuur mij dan een berichtje zodat ik je de link kan geven naar mijn blog.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer www.infonu.nl en wordt infoteur.

En dan kun je er ook nog goed mee verdienen...

succes...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zal kijken naar je stijl en kijken welke media en vooral lezers interesse kunnen hebben in jouw stukjes.

Dan zou ik gewoon de stoute schoenen aantrekken en je beste blogs incl. link van je hyves per mail of brief opsturen naar deze media.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het eens via webblogs.nl,of via twitter,hyves
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding