Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dit Nederlandse museum?

Ik kwam als kind vaak bij een museum, waar je eerst een echt museum gedeelte hebt, met informatie over de aarde, dieren en waar ook (neppe) opgezette dieren staan. Buiten is een otterverblijf en voor de rest ook nog een heel groot park. Je kan er 'archeologische opgravingen' nadoen en er is een subtropische tuin volgens mij. Ook staat er nog ergens een soort hoog gebouw waar je eerst in een karretje door een planeteniets gaat en later lopend langs allemaal optische illusies ofzo komt.
Het klinkt zo waarschijnlijk een beetje vaag, maar ik hoop dat iemand het herkent. Ook lag het in de buurt van een snelweg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Hoe lang geleden heb jij het dan over? Als jij van 1998 bent is het veel recenter dan wanneer je in 1970 zou zijn geboren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja 1998

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik weet bijna zeker over welk museum je het hebt. EcoDrome. Dit museum is helaas failliet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is Ecodrome.. Wat super jammer dat het gesloten is..
Antoni
11 jaar geleden
De website van Ecodrome http://www.ecodrome.nl/ bestaat nog wel. Daar staan verschillende andere attracties op (met links naar de respectievelijke websites) van de eigenaar van Ecodrome Libéma. Misschien is een van die attracties geschikt om het Ecodrome-gevoel een klein beetje terug te krijgen...: "De dagattracties van Libéma Expeditie Ecodrome Zwolle was onderdeel van Libéma. Bekijk hieronder de overige dagattracties van Libéma voor een wervelend dagje uit:
• Safaripark Beekse Bergen
• Speelland Beekse Bergen
• Dierenrijk
• Aviodrome Lelystad Airport
• Klimrijk Brabant
• Het Nederlands Stripmuseum Groningen
• Sportiom 's-Hertogenbosch"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die in Zwolle was gesloten. Ik ging er vroeger altijd naartoe met mijn opa en oma.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing