'Cabaretier', woonde later op een parkeerplaats. Hij is momenteel overleden, hoe heet hij?

Hij was cabaretier, maar vooral verhalenverteller, beetje sprookjesachtig. Een programma van hem, 'vertaalde' hij ook voor kinderen.
Ik weet dat toen hij op een parkeerplaats ging wonen hij een lange baard had. In die trad hij niet meer op.

Ik vermoed dat hij bekend was rond 1988. Hoe heet hij ook al weer

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij is momenteel nog levend hoor!

Het beste antwoord

Dat was de poppenspeler Jozef van den Berg.
Hij woonde in het fietsenhok van een gemeentehuis.

Toegevoegd na 15 minuten:
En hij leeft nog steeds en woont in een tuin in Neerrijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wauw, dat hij nog leeft is nieuw, maar zijn naam klopt zeker. Wat een snel antwoord en superbedankt!

Andere antwoorden (1)

En...., dit is 'm!