Hoeveel hoofdstukken heeft het boek 'Kort Amerikaans' van Jan Wolkers?

Hebben die hoofdstukken titels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je boekenlijst zeker..?? Zelf lezen is echt aan te raden ;-)

Antwoorden (2)

"Kort Amerikaans heeft 21 hoofdstukken. (197 bladzijden)
De hoofdstukken zijn genummerd en hebben geen titels"

http://www.zoekboekverslag.nl/boekverslag_incach.php?gid=20341
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De inhoud van het boek heeft onder zijn eigen leiding een aantal veranderingen ondergaan. In 1962 werd het oorspronkelijke boek met 19 HOOFDSTUKKEN geschreven. In de 40e druk, uitgave zijn er echter een aantal wijzigingen aangebracht. En het oorspronkelijke verhaal is licht gewijzigd. Nu heeft het boek in totaal 21 HOOFDSTUKKEN gekregen. Kortom een vraag met twee antwoorden, maar het blijft een prachtig en spannende roman (de eerste van Wolkers) om te lezen !