Waar kan je spookhuizen bezoeken in Nederland?

Ik wil graag met mijn vriend een rondleiding in een spookhuis, en dan niet het spookhuis op de kermis maar een huis of kasteel waarvan men zegt dat het spookt. Iets wat toegankelijk is voor publiek, rondleiding is niet noodzakelijk maar wel dat we er zonder problemen naar binnen kunnen.

Ik heb al geprobeerd om het op te zoeken maar ik kan geen concrete informatie vinden, misschien weet iemand van jullie een leuke locatie?

Groeten,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Op het Westende nr 12 in Den Haag vind je het Spaanse hof, dit schijnt een echt spookhuis te zijn, waar je ook te gast mag komen. Ik kan me wel iets romantischer voorstellen, maar natuurlijk mogen jullie je daar je eigen invulling aan geven :)
Informeer hier eens naar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
+ 1 voor je antwoord! Dat is zeker een spannend verhaal op die website!