Weet iemand de architect van een aantal straten, gebouwd in de jaren 30 in Hilversum-zuid (niet dudok) ?

weet iemand wie de architect was voor de woningen van "plan-zuid" (niet dudok, die maakte het plan niet de woningen) het gaat om de elzenlaan tm de moerbeilaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

J.W. Hanrath

Toegevoegd na 17 uur:
Vorige antwoord is FOUT.

Het GOEDE antwoord is : Jan Dullaart

"Na de oorlog werkte hij als architect mee aan de wederopbouw. Hij ontwierp onder andere een aantal eengezinswoningen op de Moerbeilaan in 1950 en 1951,"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoezo ? niets wat hierop wijst..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was een fout! antwoord. Nu gecorrigeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok heel mooi, dank u !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik durf het bijna niet te vragen, weet je ook wie de hazelaarlaan hilversum heeft ontworpen ?
Oh en hoe heb je dit gevonden, op tgooi.info of google kon ik het niet vinden namelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet niet meer hoe ik 17uur geleden het verkeerde antwoord gevonden heb...geen idee... kon het ook niet terugvinden (!).
heb de naam van de straat gegoogled en zo verder. zal nog een poging wagen voor de hazelaarlaan in hilversum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles wat ik nu kan vinden is www.dichtbij.nl/'tgooi/lifestyle/wonen/artikel-Jan-Dullart-bevlogen-architect.
Spoorbuurt / hilversum zou nog een link kunnen zijn. Mij lukt het nu niet meer. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in ieder geval bedankt ! zo ben ik al wat verder !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan, +-je zou fijn zijn !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoorden