zou iemand mij meer over deze vaas kunnen vertellen. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
met een plaatje er op! :P ziet er leuk uit, heb je een plaatje met iets meer detail van de tekening op de zijkant?
en hoe groot is de vaas?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn wel leuk sites over antiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan er bloemen in doen!!!

Antwoorden (1)

Je zou aan deze antiquair een foto van de vaas, ook van de onderkant kunnen sturen, en dan een indicatie vragen van de oorsprong en de prijs.

Ik heb het gedaan met een ander vaasje (niet chinees) en niet naar deze antiquair. Je krijgt wel een idee hoe je meer info zou kunnen verzamelen.
De prijs die ze bieden is meestal veel te laag.
Maar is heel veel aan chinese vazen, ook Japans.
En dan kan je in de bibliotheek gericht zoeken op periode en stijl om meer te weten te komen.