weet iemand wat over de waarde van dit schilderij carl fahringer 1918 ?

ik heb een werk van carl fahringer en wil graag de waarde weten
het werk komt uit 1918

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij kan je dat zo niet beoordelen, want je kan de staat van het schilderij niet zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mogelijk is het beter om het door een taxeur te laten bepalen die verstand heeft van kunst
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank u alle voor uw info
Amadea
9 jaar geleden
Op Marktplaats wordt er € 2750o voor gevraagd. Lijkt mij 100 keer te veel...

Het beste antwoord

Hieronder een link van een veilinghuis in Duitsland waar meerdere werken van deze schilder geveild zijn, de prijs hiervan ligt zo tussen de € 800 en € 10.000
http://www.imkinsky.com/de/app/ergebnisse/kuenstlerindex/carl-fahringer_5688.html

Dus ik zou toch maar even naar een taxateur of veilinghuis gaan om dit werk goed te laten bekijken en te laten taxeren.
Het kan zoals je ziet nog aardig wat opbrengen!