Weet iemand een site waarop je een lettertype kan kiezen, iets kan typen en dan in word kan plakken ?

Ik bedoel een site met heel veel verschillende aparte lettertypen. Ik kende er ooit 1, maar ben de naam vergeten ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

http://www.dafont.com/ ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft alleen maar naar google te gaan en je moet daar MSNLetters typen. Veel sucsess!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik doe is een lettertype downloaden. Zoek in Google naar 'download fonts' en op die sites kun je naar een lettertype zoeken. Als je het bestand gedownload hebt pak je het uit en installeer je het. (start. Configuratie. Vormgeving en thema's. Lettertypen.) vanaf nu kun je m overal op de computer gebruiken. Om te zorgen dat ook anderen je lettertype kunnen zien sla je je wordbestand op als PDF. (bestand. Exporteren als PDF.)