Wat zijn kleine tinnen beeldjes waard en waar zou ik ze kwijt kunnen ?

Ik heb een hele grote partij tinnen beeldjes maar weet niet wat ik ermee moet.
Het staat niet in de weg maar als ik het kan verkopen zou het leuk zijn.
Iemand een idee wat dit waard is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

op een rommelmarkt.
wij staan altijd op de rommelmarkt en er komen veel mensen die erom vragen
meestal smelten ze die o
je krijgt er niet veel voor.
ik schat 3-4 € per kilo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die beeldjes brengen niets of nauwelijks iets op. Om dat te controleren zou je deze link eens moeten bekijken:

(de link wordt zo idioot lang, dat ik je even verwijs ipv de link te geven)
Marktplaats
linkerkant site "verzamelen"
invullen "tinnen beeldjes"

9 pagina's lang, met 20 advertenties per pagina, leert dat er nauwelijks geboden wordt, zelfs niet op beeldjes die voor 1 Euro worden aangeboden. De conclusie moet zijn, dat voor deze spullen de markt overvol is, en er dus geen vraag is en een enorm aanbod.

Als je de partij in één keer zou aanbieden op marktplaats of via een andere site, dan kun je het denk ik niet verkopen. De enige mogelijkheid zou zijn, om die "grote" partij stuk voor stuk te gaan verkopen op marktplaats, omdat de kans dan groter is, dat iemand nèt dat ene beeldje zoekt, of leuk vindt. Maar dat is een enorm werk.

Omdat die beeldjes allemaal verschillend zijn, zou je het beste zo nu en dan eens zo'n beeldje aan een vriend of familielid kunnen geven. Dan wordt het best een beetje een persoonlijk kadootje, omdat je er dan een kunt kiezen die een beetje bij de persoon past. Ook zou je kunnen besluiten de boel af te geven bij de kringloopwinkel; alles wat het dan opbrengt gaat direct naar het goede doel, en geeft ook een goed gevoel ;-)
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Goede doel,kan maar 1 plus geven , jammer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de kringloopwinkel ja. +