Wat zijn dit voor soort foto's en wa is de bedoeling of het nut er van?

Wat betekenen deze foto's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Er is maar één foto te zien, en daarom is het voor ons niet duidelijk wat de vraag precies inhoudt. Waar zie je die foto's, wat is de samenhang?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je bron/meer foto's? Want zoals je nu alleen deze laat zien kan het echt van alles wezen. Van wallpaper - reclame.

Het beste antwoord

Gewoon omdat het leuke woordspelingen zijn. Het een is met een ander verweven. Zie ook IAMSTERDAM (I am). Zo ook met DiscoveRED. Discover RED.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje & waar vind ik nog meer van dit soort afbeeldingen ? Op google vind ik ze niet ;(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij woordspelingen. Zo vond ik ook van die voetballer Fer (Twente nu) Fer play (fair play)