Wat is het lettertype van Feyenoord?

En waar kan ik het downloaden? Ik bedoel het lettertype dat op het plaatje staat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Van "Feyenoord Rotterdam"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17K

Antwoorden (3)

Dat is onderstaande font

http://www.dafont.com/faith-collapsing.font?text=Feyenoord

Het lijkt er precies op, het is alleen wat waziger, alsof het gedrukt is. Maar afgezien daarvan zijn de overeenkomsten precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dit lettertype: Cambria

Toegevoegd na 8 minuten:
wanneer je een brief gaat typen en je kijkt naar je lettertype dan lijkt me de F aardig overeen te komen met de F van Feyenoord wanneer je Calibri gebruik. Het enige verschil is dat de uit eindes wat schever staan.

Toegevoegd na 9 minuten:
Cambria dus :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er uit als Old English lettertype.