Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik laat ergens stickers maken binnenkort, en ik vroeg me af wat een drukproef inhoudt?

Controleren ze dan op e.v.t spelfouten? Of...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
466

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ze drukken dan een test af, welke de opdrachtgeven moet goedkeuren voor de complete oplage gedrukt wordt. Het is niet aan de drukker om naar spefouten te kijken. Dat is nadrukkelijk de verantwoordeijkheid van de opdrachtgever.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een drukproef houd in dat je een test sticker krijgt en zelf controleert of het goed is, ook op spelfouten en kleuren. Als jij een tekst aangeeft met een spelfout zullen ze dat zo overnemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan maken ze 1 voorbeeld en kun je kijken of het naar je zin is, of dat er nog iets aan verandert moet worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drukproef is een wat serieuze benaming die daarmee tevens meteen aan zekere voorwaarden moet voldoen zoals materiaalkeuze zoals ook voor oplage te gebruiken, uitsnede bevestigd via snijtekens etc (ronde vormen e.o via hulplijn weergegeven) en kleurweergave indien overeengekomen ook voor gehele oplage geldend. Overigens is praktisch alles binne de wat kleinere markt tegenwoordig print ipv echte druk. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding