in photoshop (of een ander programma) selecteer je een donkere kleur blauw, bijna zwart.
dan zorg je dat je de kleur 50 % transparant verft en dan verf je over de lucht todat je zelf tevreden bent met de kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is afhankelijk van welk programma je gebruikt. In photoshop zou ik de aanpassing 'hooglichten-schaduw' eerst proberen. Anders met je toverstafje het blauw selecteren en de belichting aanpassen.
Er zijn legio andere oplossingen, maar dit lijken mij de meest voor de handliggende.
Lightroom heeft ook leuke oplossingen. Maar zoals ik al eerder schreef, welk programma heb je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb paint