Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

WIe weet er meer over magneetvissen?

Is magneetvissen de moeite waard?
Kun je er echt kluizen mee vinden?
Wat zijn dan goede plekken?

Wie kan mij helpen ik weet er bijna niets over.

Alvast bedankt

Toegevoegd na 2 dagen:
Maar hoe kun je een plek bepalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
795

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kijk hier maar eens.

Toegevoegd na 2 dagen:
Je kunt geen plek bepalen, je moet ergens naar een afgelegen plaats gaan, waar iemand een gestolen kluis of geldkist gedropt kan hebben! En dan moet je gelukhebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is kij gaaf ik heb een keer een brommer eruit gevist
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je kunt er echt mooie dingen mee vinden, oude dingen nieuwe dingen fietsen kluizen. wij waren een keer aan "het "vissen" en vonden op een plek 12 kluizen en een doorgezaagd brommer frame...
kortom het is zeker de moeite waard. voor meer informatie en fotos neem even een kijkje op www.bodemvondstenwereld.nl

Toegevoegd na 6 minuten:
en hoe je de plek bepaald? ligt eraan wat wil je vinden oude, nieuwe of wat anders? wij zoeken voornamelijk naar oude dingen en hoe je dan de plaats kunt bepalen is: kijk op internet om een plaats te zoeken waar vroeger een rivier heeft gelopen en nu nog steeds en dan vind je bv. kanonskogels of oude sleutels. en als je fietsen wilt vinden moet je vooral onder bruggen gaan 'vissen'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding