over een handgeverfde schilderij van jacob van ruisdael

ik heb een delfsblauw tegelsschilderij van jacob van ruisdael met als onderwerp molen wijk bij duurstede en nou wil ik graag weten of het wat waard is?
graag hoor ik wat van u alvast hartelijk bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Dat kan zo vanaf een afstand niet gezegd worden.
Laat een expert er naar kijken, checken of de echtheid correct is, kijken naar de algehele staat en dan pas heb je een indicatie.

Of ga een keer naar een dag van "tussen kunst en kitsch" om de waarde te laten schatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan zo vanaf een afstand niet gezegd worden.
Laat een expert er naar kijken, checken of de echtheid correct is, kijken naar de algehele staat en dan pas heb je een indicatie.

Of ga een keer naar een dag van "tussen kunst en kitsch" om de waarde te laten schatten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eventueel naar kunst en kitsch gaan?
oja nog wat de molen van ruisdael is NIET de nog bestaande molen rijn en lek die nog in wijk bij duurstede staat kijk voor de verdwenen molen maar eventjes op http://www.molendatabase.org/molendb.php
database nummer is 939 wou ik ff zeggen