Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een brief sturen of e-mailen ook "contact opnemen met iemand"? Of is alleen iemand opbellen "contact opnemen"?

Een bedrijf liet mij weten "contact op te nemen" nadat ik een wijziging had doorgegeven. Kan ik nu een telefoontje verwachten?

Toegevoegd na 24 minuten:
Toelichting: Ik had de wijziging via een formulier op Internet doorgegeven. Na het invullen en verzenden van de informatie via de site, verscheen op de website de melding dat het bedrijf contact met mij zou opnemen.

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Antoni
13 jaar geleden
in: Taal
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat zou kunnen. Contact opnemen kan inderdaad elke vorm van communicatie zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig kan je ook via email solliciteren. Je kan dus ook via dezelfde weg antwoord terug krijgen.
Ik vind het wel prettig wanneer iemand mij mailt want dan heb ik het antwoord tenminste zwart op wit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik op het werk iemand vraag om contact met mij op te nemen, dan bedoel ik daarmee toch echt dat deze persoon mij moet bellen.

Dat is wat persoonlijker contact.

het hoeft niet perse dit te betekenen, iedereen heeft zijn eigen interpretatie, maar dit is in ieder geval die van mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding