Het frame. Dus ook als er een voorvoegsel voor frame staat.
5 jaar geleden
Het.

Het is "het frame" en daarom zijn alle samenstellingen die daarmee eindigen ook onzijdig.
Computoon
5 jaar geleden
Welk geslacht Engelse leenwoorden hebben, en welk lidwoord ze dus krijgen, is vaak moeilijk te bepalen. In principe zijn Engelse leenwoorden mannelijke de-woorden, behalve als er een reden is om daarvan af te wijken.

Het frame van een fiets (het fietsframe) krijgt overigens wel het lidwoord 'het', dus dat lijkt mij hierbij (ook) het meest logisch.

Je kan ook het woord 'draadmodel' gebruiken. Wikipedia verwijst daarnaar als je in die encyclopedie zoekt naar het woord 'wireframe'.
Antoni