Hoe schrijf ik een kreun op papier?

Welke letters en tekens kan ik daar het beste voor gebruiken?

Toegevoegd na 24 minuten:
Het gaat me om te beschrijven hoe lekker amandel-chocoladecake is...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
4.8K

Het beste antwoord

"Kreun!"

Of: "Ah, ah, oh, aaah"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ah=zielig aaah= angstschreeuw oh=verbazing
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank Cindy! ik heb dit ervan gemaakt (naar jouw voorbeeld) "...oeffff, mmmmmmm, ahhhhh!"
Het ging me overigens om te beschrijven hoe lekker ik Tårta Mörk Choklad van een Zweedse woonwinkel vind, http://twitpic.com/1cgec3
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmmm...ziet er lekker uit :-)

Andere antwoorden (7)

Ik denk dat je ditgewoon moet verwerken in de tekst (ze kreunde hard/zacht of hij natuurlijk) bij een strip denk ik dat iedere korte kreet prima is omdat de afbeelding al een situatieschets geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uhhhhh uhhhhhhh oeeeeeee
14 jaar geleden
Hmmmmm tja Ik zou haast zeggen kijk eens in wat stripboeken daar zijn ze meest heer en meester in het uitdrukken van bepaalde gebeurtenissen.
In welk stripboek je moet kijken voor een kreun laat ik aan je eigen fantasie over.
nou ok eentje dan : rooie oortjes :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf hardop kreunen en luisteren naar de letters die je hoort, zo schrijf je dat op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
das lastig..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel oefenen of een opname maken.
Ahaaaaaaaaaaaa!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangeven dat je gaat kreunen van de smaak. Het gewenste geluid tussen aanhalingstekens en je kunt verder koken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aaaaah hmmmmm

Toegevoegd na 28 seconden:
HMMMMMMMMM