Is er een overhoorprogramma waarmee je ook het woord kan laten uitspreken van vreemde talen?

Ik bedoel niet de standaard talen zoals Engels, Duits, Frans. Maar bv. talen zoals Litouws, Chinees, Hongaars enz.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Bijvoorbeeld DIALANG, een (gratis beschikbaar) diagnostisch toetsprogramma waarmee emand zijn of haar taalvaardigheid kan laten beoordelen in de talen van de Europese Unie. Er kunnen vijf verschillende taalvaardigheden gemeten worden: luisteren, lezen, schrijven, vocabulaire en structuren. Gebruikers krijgen feedback op hun toetsprestaties en advies hoe zij hun huidige vaardigheidsniveau kunnen verhogen. Het afleggen van de DIALANG toets geeft een indruk van je niveau.
Het is te downloaden vanaf http://www.lancs.ac.uk/researchenterprise/dialang/about

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit zijn niet alle door jou genoemde talen, maar in ieder geval 14 uit de EU.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt wrts, dit werkt prima, maar zinnen zijn te lang en spreekt hij niet uit, woorden wel. Heel misschien, kleine kans, kan hij die talen ook uitspreken.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, wrts werkt maar bij een paar talen. Ik heb het geprobeerd met een aantal talen, maar de meeste werkten niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst zelf bekijken of het werkt voor je een antwoord geeft.