Wat is de juiste spelling?

ik zoek het woord verfente of vervente, maar kan de juiste spelling nergens vinden.
Voor in de zin verfente aanhangers.
deze zin klopt dus niet, maar hoe moet het wel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
3.3K

Het beste antwoord

Fervente

Toegevoegd na 41 seconden:
 fer·vent bn, bw vurig, geestdriftig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hehe... helemaal goed.
Vandaar dat ik het niet kon vinden.
Bedankt Wijnstein!!!
Cryofiel
14 jaar geleden
In zulke gevallen gebruik ik altijd Google als spellingscontroleur. In dit geval heb je vier mogelijkheden: ferfent, fervent, verfent, vervent. Type die allevier in. Degene met de meeste treffers is de juiste spelling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik gedaan, maar ik begon met de V en niet met de F.
Juist omdat er zoveel mensen dit fout schrijven raakte ik in de war.

Andere antwoorden (1)

volgens mij moet het fervente aanhangers zijn. mijn spellings controle pakte hem zelfs