waar kan je het beste uitleg vinden van engelse grammatica??

want ik snap er helemaal niks van en ik kan het niet echt vinden op het internet dus graag hulp!!!
dankje!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.1K

Antwoorden (4)

Op nu beter Engels kun je dagelijks een test doen waarin spelling en grammatica aan bod komen. Ook vind je links rubrieken waar de grammatica stap-voor-stap wordt uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site van taaldok.nl hebben ze een uitgebreide uitleg over de engelse grammatica.

http://www.engels.taaldok.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje maar ik vind het heel moeilijk en raar uitgelegt daar maar bedankt
Hier vind je duidelijke en veel uitleg over de engelse grammatica. Wellicht heb je er wat aan.

http://wp.digischool.nl/engels/oefenen/grammatica/grammat
ica-over-zinnen/de-tijden-een-kort-overzicht/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ooit moeite met engels er zijn nederlandse boekjes die de grammatica uitleggen maar ook heel veel websites en filmpjes op youtube. typ wel ieder onderwerp apart in bijv. present simple, presen continious enz. als je oefeningen wil doen kan je er exercises achter zetten of gewoon oefeningen en dan vind je het wel.