Wat zijn informatieoverdrachten? (Liefst met voorbeelden)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Antwoorden (1)

Informatieoverdracht is bepaalde / specifieke kennis van A naar B overgeven.

Een voorbeeld is dat ik nu antwoord geef op jouw vraag.
Maar ook een voorbeeld kan zijn:
- Een rekenmachine die een antwoord geeft op een optelling van door iemand ingevoerde data.
- Een docent geeft informatie over naar zijn leerlingen, passend bij het onderwerp wat hij wil overdragen.
- Een reisbureau geeft jou je juiste folders, passend bij jouw aanvraag

informatie dus waar jij of iemand of iets, iets nieuws mee kan.

- Een kassiere zal jouw paspoort moeten zien om te kunnen beoordelen of zij jou alcohol mag verkopen (leeftijd >16 jaar)

In welke context zoek je antwoord op deze (algemene) vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een goed en helder antwoord +