Medewerkers op vertaalbureaus hebben daar doorgaans wel mee te maken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
taalonderwijs
12 jaar geleden
Alle beroepen hebben met taal te maken, omdat je moet kunnen communiceren d.m.v. taal.
Jij bedoelt waarschijnlijk iets anders, zoals bijv. een leraar in talen, een tolk/vertaler, secretaresse.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tolk, schrijver, ondertitelaar, journalist, reisleiders, international manager, docent Nederlands of andere taal, scriptschrijver, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Taaldeskundigen, schrijvers, leraren, songwriter.

Ik neem aan dat je zo'n richting bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een logopedist en remedial teacher ben ik nog niet tegengekomen in de antwoorden en zij hebben beiden een beroep dat met taal te maken heeft.

Logopedist helpt bij het verbeteren van de uitspraak bij spraakproblemen en een remedial teacher helpt kinderen met dyslexie.