Waar kan ik de vertalingen van de teksten uit het boek 'Het vroege Rome, Livius: Ab ubre condita' gratis downloaden?

De vertalingen uit het boek (syllabus) dat men dient te kennen voor het latijn examen in 2012. Onze leraar verdomd het ons antwoorden te geven terwijl deze erg handig zijn bij de vertaling als je er even niet uitkomt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.6K

Het beste antwoord

Ik ken je probleem, wij hebben ''Van koningen naar consuls'' over Livius, met teksten uit Ab Urbe Condita. Onze docent geeft wel enkele werkvertalingen uit de docentenhandleiding (kun je helaas alleen in schoolverband bestellen...), maar ook niet veel meer. Ik heb alleen enkele delen van boek 1 gevonden, misschien heb je er wat aan:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je link, deze zal later zeker nog wel van pas komen. Helaas ben ik precies in een tussenstuk waar op deze site geen vertalingen van te vinden zijn