Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de vertalingen van de teksten uit het boek 'Het vroege Rome, Livius: Ab ubre condita' gratis downloaden?

De vertalingen uit het boek (syllabus) dat men dient te kennen voor het latijn examen in 2012. Onze leraar verdomd het ons antwoorden te geven terwijl deze erg handig zijn bij de vertaling als je er even niet uitkomt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken je probleem, wij hebben ''Van koningen naar consuls'' over Livius, met teksten uit Ab Urbe Condita. Onze docent geeft wel enkele werkvertalingen uit de docentenhandleiding (kun je helaas alleen in schoolverband bestellen...), maar ook niet veel meer. Ik heb alleen enkele delen van boek 1 gevonden, misschien heb je er wat aan:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je link, deze zal later zeker nog wel van pas komen. Helaas ben ik precies in een tussenstuk waar op deze site geen vertalingen van te vinden zijn

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding