Dit:bedoeling, doel, inzicht, oogmerk, opzet, plan, voornemen, zin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoeling

Als je ergens een intentie mee hebt (weet niet of 'mee' grammaticaal goed is), dan heb je ergens een bedoeling, een doel mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een intentie is een bedoeling,
zo van "het was niet mijn intentie je te kwetsen"
het was niet de bedoeling om je te kwetsen..
dat is een intentie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is mijn intentie,jou daar een goed antwoord op te geven. Je zou ipv van intentie "bedoeling"kunnen gebruiken.