Wat wordt er bedoeld met observerende leden?

Op wikipedia bij het onderwerp Francophonie staat de volgende zin: '... en nog 10 landen zijn observerende leden.' Wat wordt hier mee bedoeld? Hier de link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Francophonie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe jou Frans is? Maar de rol van observerende leden staat in de link uitgelegd.

In het kort: ze hebben minder rechten dan volwaardige leden.
Ze mogen niet altijd meedebatteren en worden ook niet voor alle bijeenkomsten uitgenodigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die houden de club in de gaten, maar doen niet actief mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toezichthoudende leden.