Hoe kan ik het tekst in een boek op google vertaler vertalen?

Ik heb nu een frans boek en zit nu bijna alles over te typen op google vertalen...
weet er iemand een snellere optie hiervoor?
verder heet dit boek Destination France van Joseph F. Conroy.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.9K
Amadea
12 jaar geleden
Normaliter leest iemand een Frans boek als hij/zij de Franse taal beheerst. Enkele woorden die je niet kent zoek je dan in een gewoon woordenboek op. Met de google vertaler kom je de echte betekenis van de tekst nauwelijks te weten. Ga eerst Frans leren, dat schiet waarschijnlijk het snelst op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goog vertalen is de slechtste vertaalsite die er maar kan zijn, maar als jij hem wilt gebruiken, wat heb ik dan te zeggen. bereid je maar voor op het ergste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke vertaal site meot ik dan gebruiken?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
heel slecht idee, maar als je het toch wilt: scannen en OCRen en hopen dat er wat van overblijft
Amadea
12 jaar geleden
Géén vertaalsite gebruiken! Zélf Frans leren dan begrijp je wat er staat. Wat voor zin heeft het om naar Franse les te gaan en als opdracht een boekje lezen te krijgen als je blijkbaar nog nooit een woord Frans geleerd hebt? Ik heb gezien dat het een eerste leesboekje voor Frans lerenden is. Dus je zou het moeten kunnen lezen!

Antwoorden (1)

Volgens mij heb je apps waarmee je de tekst kunt laten herkennen door middel van een foto van de tekst. De app zou dan als het goed is tekst uit een foto kunnen herkennen. Even googlen denk ik!