Wat zijn nog goede woordenschatthema's die ik zou kunnen opzoeken?

Ik ben zelf Spaans aan het leren en ik probeer elke dag een woordenlijst te maken om mijn woordenschat te verbreden. Nou ben ik op zoek naar wat thema's... Zo had ik gisteren het thema ''lichaamsdelen'', eergisteren ''de keuken en alles wat daar mee te maken heeft'' en die dag daarvoor ''huwelijk'' en daarvoor weer ''school''... Wat zijn nog wat interessante thema's die ik zou kunnen uitpluizen in het woordenboek? Iets wat vaak gebruikt wordt bijvoorbeeld... o:?

Toegevoegd na 4 minuten:
Beetje een onzinnige en makkelijke vraag..., maar bij het brainstormen kom ik niet ver... Kan aan de tijd liggen maarja.. xD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knap hoor, zelf een taal leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt.

Het beste antwoord

Ik kijk in de rondte, en het volgende komt eruit:
Uitgaansleven (bier, uitsmijter, flirten, bier..)
Internet (browser, surfen, etc.)
Oorlog/conflict (bom, wapen, etc.)
Reizen, omgevingen, landschappen (boom, gras, etc.)
Verpakkingsmaterialen (glas, plastic, hout, etc.)
Schrijfwaren (pen, schrift, pennenhouder, etc.)
Studeren (college, student, etc.)
Drukwerk (krant, inkt, tijdschrift, etc.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen bedankt hier kan ik echt wel een tijdje mee verder!

Andere antwoorden (6)

Winkels ff

Toegevoegd na 1 minuut:
Huis

Toegevoegd na 2 minuten:
Eten en drinken

Toegevoegd na 2 minuten:
elektrische apperatuur zoals computer, radio, tv enz...

Toegevoegd na 5 minuten:
Scheldwoorden

Toegevoegd na 5 minuten:
Openingszinnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de weg vragen
kleuren, geuren en smaken
werkwoorden die te maken hebben met hobbies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dieren, (openbaar)vervoer, allerlei soorten winkels, kleding, beroepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de dokter, bij de groenteboer, bij de slager, in de speeltuin, op vakantie, op de boerderij ... beetje standaard vast, maar misschien heb je er wat aan ;)

Toegevoegd na 12 minuten:
Familie, verjaardag, sport, hobby's...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de tijd en de begrippen daarbij, dus kalender en feestdagen, maar ook toekomst verleden
12 jaar geleden
Sporten
Begroetingen
Vervoersmiddelen, auto, scooter, bus etc
Huizen, villa, appartement, landhuis etc
Interieur. Tafel stoel bank etc