Wat betekend S.W.A.G? Dat kom ik wel eens tegen op sommige sites, en ik heb echt geen idee waar die afkorting (denk ik) voor staat... een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.2K

Antwoorden (6)

De betekenis is ; Cool , Stoer , Hip , Stijl, etc.
afkorting weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Swag is een ander woord voor persoonlijkheid. Maar dan een beetje straattaal/macho achtig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Swag betekent , cool , stoer , Coolen uitstraling enzo. De afkorting betekent Something we asians got. Veel Aziaten posten het op YouTube. Hiermee bedoelen ze dat ze zogenoemde swag hebbne. Dus een stoere uitstraling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen afkorting. Het betekent stijl, cool imago etc

Iemand die swag heeft, heeft stijl en is cool :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
S.W.A.G. (Stuff We All Get) is gratis promotiemateriaal bij een tentoonstelling of concert.
Stickers, T-shirts, buttons, petjes, enz.
12 jaar geleden
Swag is je eigen stoere stijl, meestal met felle kleuren,
volgens mij is het geen afkorting en is 'Something we asians got' gwn bedacht, net zoals 'Something we africans got'. :$