Hoe zeg je in het spaans: "ik ben sinds een halfjaar vrijgezel" "Ik studeer Logistiek en ben stagiaire / loop stage bij de provincie zeeland"

Ik heb over 2 weken spaans tentamen en probeer me voor te bereiden op mijn mondeling.

Zinnen die ik niet weet te vertalen of slechts gedeeltelijk:
"ik ben sinds een halfjaar vrijgezel"
"Ik studeer Logistiek en ben stagiaire / loop stage bij de provincie zeeland"

En is onderstaande correct vertaald?

Mijn ouders hebben een woning in Venray dat in het Noorden van Limburg ligt, maar ze verhuizen terug naar Eindhoven en hebben daar recentelijk een nieuw appartement gekocht
- Mis padres tienen una casa en Venray que se encuentra en el norte de Limburg, pero se mueven volver a Eindhoven y recientemente han comprado un apartamento nuevo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.8K
anneliez
12 jaar geleden
Mijn spaans is al te ver weggezakt, maar
tip 1 maak je zinnen niet te lang
tip 2 ze gaan echt niet controleren of wat je zegt de waarheid is. Het gaat er maar om dat je zegt taalkundig klopt, niet of het irl klopt

Antwoorden (4)

Ik dacht dat je bij google vertaler dat kunt vertalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Estoy soltero un ano y medio"

"Yo estudio logistico, y yo soy un pasante (óf aprendiz kan ook) en el provincia de Zeeland.(meestal is er geen vertaling voor woonplaatsen en dat blijft dan gewoon Zeeland).

Voor zover ik kan zien met mijn eigen kennis, is je stukje over je ouders correct en prima vertaald!.

Jij gaat dat tentamen gewoon op je sloffies halen!!! ;-)) Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
je hebt van de vrijgezellen tijd ineens 1,5 jaar gemaakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem me niet kwalijk. Ano y medios is half jaar ;-)
anneliez
12 jaar geleden
ow oke, ziet er zo raar uit zo, maar neem het gelijk aan ;)
en nee hoor, neem het niet kwalijk ;)
Hace seis meses estoy soltero.(6 maanden toch?)

Estudio Logística y hago pasantía en la provincia de Zeeland.

Mis padres tienen una casa en Venray que se encuentra en el norte de Limburg, pero se mudaron de vuelta a Eindhoven y recientemente compraron un departamento nuevo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Desde hace medio año estoy soltera

Estudio logística y hago prácticas en la Diputacíon de la provincia de Zeeland

Mis padres tienen una casa en Venray que está en el norte de Limburg, pero se vuelven a Eindhoven y recientemente han comprado un apartamento