Dat is de titel van het beschreven standpunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog nooit van deze samenvoeging gehoord. waarschijnlijk is het standpunt titel hierbij beschrijft men het standpunt gewoon op en bepaald titel X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een standpunttitel is de mening van de auteur
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat die titel niet objectief is, maar een door een mening gekleurde.

Een voorbeeld van een neutrale titel is: De Sagrada Familia. En een voorbeeld van een standpunttitel: Het fenomenale kunstwerk.
Amadea
4 jaar geleden
De standpunttitel geeft het standpunt van de auteur weer. De lezer weet onmiddelijk wat de auteur over het onderwerp denkt en wat hij van de tekst mag verwachten.