klopt deze zin?

Misschien heb ik geen talent om hier een e-kart op te kunnen zetten.

---------------------------------------------------------------------
mijn nederlands is niet zo goed. wie wilt me helpen met grammatica? dit boven staande zin ik wil correct hebben.
ik kijk veel tv ik probeer veel dingen om te leren maar soms kom ik er niet meer uit. daarom als ik het mag wil ik hier op zetten.

thank you.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je er volgende keer de engelse zin bijzetten? Ik begrijp niet precies wat je bedoeld. Heb je het over een e-card?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja iemand heeft op mijn hyves profiel een e cart op gezet. ik wil antwoord geven maar ik twijfel dat het goed is.

Antwoorden (3)

ik zou van e-kart een e-card maken en de rest is oke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Misschien ben ik er niet zo goed in om hier een e-card te plaatsen."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je me uitleggen wat je wilt zeggen:
Wat moet je kunnen om ergens een e-card op te zetten?

Een talent hebben en iets kunnen is dubbelop. Dus éen van beide kan weg.