Wat is een alternatief voor het zeggen "ik doe alles voor je" in een relatie?

Ik ben van mening dat dit te vaak zonder echte betekenis wordt gezegd.

Want ja, alles is wel een heel ruim begrip, en ik zou bijvoorbeeld niet iemand vermoorden alleen omdat mijn partner dat zegt.

Dus om beloftes niet te hoeven verbreken ben ik op zoek naar eenzelfde soort belofte maar waar je toch niet zo vast zit.

Denk aan ik doe heel veel voor je maar dan lekker kort en krachtig.

Weet iemand iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets in de trant van: "ik doe voor je wat in mijn vermogen ligt"? (vermogen = niet op geld gebaseerd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een goed antwoord scarlet, zet je hem ook als antwoord neer? Dan krijg je iig van mij een plusje

Het beste antwoord

voor jou ga ik door vuren. als ze niet te hoog zijn.

wilt dus letterlijk zeggen dat je vanalles wilt doen voor hen,als je zelf maar niet in gevaar komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik heb alles voor je over

Toegevoegd na 3 minuten:
ik heb veel voor je over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is precies hetzelfde :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen minnetje gegeven hoor... Ik waardeer iedere reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maakt niet uit raamklaza
ik heb zo mijn eigen min-naars die mij zo aantrekkelijk vinden dat ze het niet kunnen laten om te minnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor je tweede antwoord krijg je wel een +je :)
Ik ben er voor je als dat nodig is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga voor je door het vuur.

Iedere weldenkende partner weet wat dat betekent, maar ook dat je niet spontaan de open haard in zult springen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind hem leuk! +1
ik vervul je noden!

uitleg: de uitweg die je hierin hebt is dat als iemand je (puur theoretisch) vraagt iemand te vermoorden jij vindt dat hij/zij dat niet echt NODIG heeft, dus hoef je het niet te doen.
amigo
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Mijn vrouw belt meteen het gekkenhuis als ik zou zeggen 'lieve schat, ik vervul je noden'
amigo
13 jaar geleden
ha ha, ik vraag me alleen af over wie dat het meeste zegt..
Annswers
13 jaar geleden
Mooi +
Ik wil je altijd en bij alles helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om het simpel te houden:

Ik doe bijna alles voor je :)