Zijn er na president kennedy nog wel straten naar latere Amerikaanse presidenten genoemd (in Nederland)?

Toegevoegd na 8 uur:
hoe moet ik hier het beste antwoord uit kiezen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://www.google.nl/maps/place/Carterlaan,+4463+WX+Goes/@51.5156469,3.8751962,17z/data=!4m5!3m4!1s0x47c48995866a935d:0x8fc52c9ddbfe06e2!8m2!3d51.5145653!4d3.8737693?hl=en

Antwoorden (2)

Johnson straat in Oude Tongen . Daar in de wijk zijn meer president namen .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En in Zwolle ook nog een. In Goes ook nog een Carter en Reagan laan of straat .
Antoni
7 jaar geleden
Wat bedoel je precies? Oude Tongen is geen plaatsnaam, maar een naam van een film.
ronron1212
7 jaar geleden
@Antoni http://www.postcode-adresboek.nl/postcode-oude-tonge
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oude - Tongen is onder Nieuwe - Tongen . Ik dacht bij Middelharnis . Of het een eigen gemeente is ?
Antoni
7 jaar geleden
@ronron1212, ja, Oude-Tonge ken ik wel. Het zal de autocorrectie wel zijn die er bij Kapperkort Oude Tongen of Oude - Tongen van maakt.
bamibal
7 jaar geleden
Meen je serieus dat je bij Oude Tongen niet meer snapt wat er bedoelt wordt?
Antoni
7 jaar geleden
Nee, @bamibal, ik snap heel goed wat er bedoeld wordt, maar kritiek op het taalgebruik en/of de spellingwijze van andere gebruikers geven is niet toegestaan. Een vraag erover stellen wel. Ik hoop gewoon dat @Kapperkort wat meer zorg kan besteden aan zijn antwoorden. Dat mag ook.
In Goes heb je de Reaganlaan.