ze verwijderden een van hun borsten, zodat die niet in de weg zou zitten bij het boogschieten.
daarom is de vereniging van jonge borstkankerpatientes ook de amazones genaamd.
ze zijn een borst kwijt, maar wel strijdbaar.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu nog maar 8!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.
Rieneke1
14 jaar geleden
dat gaat nog wel lukken vanavond :)
bedankt!

Andere antwoorden (1)

In hun tienerjaren werden hun borsten afgebrand, soms allebei, soms alleen de borst die in de weg zou zitten bij het spannen van de boog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
brrrrrrrrrrrrrr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hun borsten afbranden? Mijns inziens, heeft een man niet echt borsten die je kunt afbranden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@InVitoVeritas: http://nl.wikipedia.org/wiki/Amazonen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iew....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IVV ,Amazones waren dames!