Het zijn 2 hagedissen, en die staan bij mij, en ook wel redelijk algemeen, voor de droomwereld.

Toegevoegd na 21 uur:
De hagedis zoekt de zon en haar warmte, zoals de ziel van de mens de bewustwording zoekt.
De hagedis droomt en VERENIGT zich in de toestand met dromen en de vele mogelijkheden die ze te bieden hebben.
ij staat voorn de oneindige kosmos en voor de kunst dromen te beleven, dat wil zeggen de kunst onze omgeving zelf te scheppen.

Dromen te laten uitkomen.
De fantasie te stimuleren en artistieke prestaties te leveren.
Te genieten van de dag, de zon en warmte, een vrije ruimte te creéren waarin we onze dromen kunnen beleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
awww... heeel dichtbij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe dichtbij dan ?
Wat betekent het precies voor jou dan, als je da wilt vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry Whiteeagle, zie nu pas je vraag. in mijn filosofie zijn wij allemaal 1..zijn wij afsplitsingen van de oerbron.( De maag van deze siamese tweeling dus). Toch is er strijd. Daarom voor mij deze avatar. Om me eraan te herinneren hoe onzinnig die strijd eigenlijk is. Al wat we hoeven te doen is ons realiseren dat we 1 zijn. Dat we alles wat we een ander geven ons zelf geven. Wat we een ander misgunnen, onszelf misgunnen... Naast de strijd in deze wereld speelt zich herhaaldelijk bij mij ook een innerlijke strijd af. De strijd tussen wat me als " waarheid" door anderen is aangeleerd en mijn eigen innerlijke waarheid zoals ik die voel en beleef en uit. Die botsen namelijk nogal eens. Ik toets dus mijn innerlijke waarheid met regelmaat aan die van de rest van de wereld.. en stel m voortdurend bij..die persoonlijke groei voelt nogal eens als een strijd.. een strijd met mezelf.. het leuke van ouder worden is dat ik steeds vaker leer te luisteren naar mijn innerlijke waarheid. Dat naarmate je innerlijke waarheid groeit de strijd steeds onzinniger wordt. Dus ook daarom deze avatar.. als reminder om naar mezelf te luisteren.. naar mijn innerlijk in plaats van naar de buitenwereld ..de uiterlijkheden zogezegd.. Volg je me nog?? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Gee, Ik snap je compleet.
Ik heb het zelfde.
Ik voel met je mee.
Hier heb ik nog een mooie spreuk over. Laat me mijn oordelen opgeven, en het leven met gratie aanvaarden, zodat wanhopige ongerustheid en zorgen van mijn gezicht zullen verdwijnen.
Laat me elk ogenblik integreren, en het leven met gemak verteren.
Laat me al mijn ervaringen als gelijke kansen beschouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)! bedankt! ( louise hay? )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Louise hay ? bedoel je de schrijver van de spreuk ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, ik heb wat boeken van haar gelezen en het zou er 1 van haar kunnen zijn. maar was een gokje hoor. ik vind 'm prachtig :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze en nog veel meer spreuken van dieren, staan in de medicijnkaarten, van Jamie Sams en David Carson.
Geïllustreerd door Angela. C. Werneke.
Dit is de spreuk van de Aligator.

Andere antwoorden (4)

Dat zijn 2 spermatozoïden,omarmd door een octopus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Zoveel fantasie moet beloond worden... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOLLLLLLL!!!!!!!!!
Volgens mij is dit een teken dat staat voor culturele diversiteit. Zie:
AWM
14 jaar geleden
Het is ook onderdeel van onderstaand plaatje:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aboriginal teken voor vruchtbaarheid