Hoe heet zo'n driehoek waarin de standenmaatschappij bevindt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je misschien iets wat met geschiedenis te maken heeft? Zoals het klassenstelsel of het feodale stelsel. Of bedoel je een soort economische driehoek?

Antwoorden (4)

Wat dacht je van een Organogram. Kan zowel een driehoek, als streepjes en rechthoekjes zijn.

Toegevoegd na 5 minuten:
Is het kennerlijk dus niet, ik dacht het omdat ik via google afbeeldingen (Organogram driehoek) uitkwam op http://www.tlanduiterke.be/page.php?id=75
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je soms de piramide van Maslow? Hoe deze precies in elkaar steekt, weet ik niet meer, maar het had iets met de mens en zijn behoeftes te maken, herinner ik me nog uit de lessen bedrijfsorientatie van zo'n 6 a 7 jaar geleden. Even googelen zal je wellicht (nog) meer duidelijkheid verschaffen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je misschien het feodale stelsel?