Ik zit de laatste tijd vol met gevoelens ik kan ze allemaal opschrijven in een rap, maar ik durf die rap niet te schrijven, wat kan ik doen?

Mijn gevoelens de laatste tijd zijn kl*t*
Ik wil ze wel opschrijven maar ik denk ik ga dote.
de frustratie van liefde moet ik toch echt kwijt
maar tot mijn spijt durf ik niet te schrijven, is toch zonde van de tijd.
......................................................................

Zoals ik al zei durf ik mijn gevoelens niet in een rap te zetten, ik denk dat mijn ouders die rap zullen vinden en dat wil ik niet. Ik houd zulke dingen graag prive. Maar toch wil ik echt een rap schrijven over mijn gevoelens.

Hoe kan ik dit het best aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (10)

Eigenlijk kan je niks doen, je wilt het maar je durft het niet. Einde verhaal.
Je kunt het wel opschrijven en daarna verbranden dan vind niemand het en heb je het van je af geschreven.
Nog meer vragen, ik heb nog veel meer ideeen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
typ het een keer als je alleen thuis bent.
dan ben je het kwijt sla het niet op.
niemand zal het vinden en je bent het toch kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://computertotaal.nl/article/501/privacy-op-uw-computer.html

Op bovenstaande link even klikken. Gratis downloads waarmee je privacy gewaarborgd is. Zet je gevoelens (rap)
op je PC en scherm dit af voor ongewenste lezers.
Gewoon even kijken of je dit wat lijkt.
13 jaar geleden
Begin gewoon met die rap te schrijven. Maar zolang je die rap niet rapt voor een publiek is er niets aan de hand.

Verwerkt eerst maar op deze manier je emoties. Dan kan je later kiezen of je het weggooit of gaan rappen. Later als je weer een beetje normaal bent zonder heftige emoties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet bang zijn voor je eigen gevoel.
Het werkt heel goed af en toe iets van je af te schrijven.
Qua gebeurtenis,emotie of gevoel.
Wat je opschrijft is niet van belang.
Zolang jij je er maar goed bij voelt.
Het wat je opschrijft hoeft net persee in een rap, en kan ook gewoon zonder beat in een mooi gedicht.
En dan vervolgens goed bewaren, maar wel onthouden waar je hem hebt gelaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Word o.i.d. hebt kun je het bestand beveiligd (met een wachtwoord) opslaan. Kun je hem alleen openen met jouw wachtwoord.
Of inpakken met winrar ook deze kun je met een wachtwoord beveiligen.

Stuur een e-mail met de rap naar jezelf, dan staat ie in je persoonlijke e-mailbox (er vanuit gaande dat je ouders deze niet kunnen openen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie schrijft, die blijft. Schrijf je frustraties op, maak er iets moois van, en steek ze daarna in brand in de vuurkorf of in de open haard (of gewoon buiten in een grote bloempot of zo. Zeg tegen jezelf dat je die gevoelens achter je laat, terwijl je je papier verbrandt.

Als je ze toch graag wil bewaren, zou ik het op de computer doen, en dan opslaan op je eigen USB-stickje. Of lezen je ouders dat ook?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf je rap in een geheimtaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat houd je tegen? Waarom durf je het niet? Het is toch persoonlijk? Doe het gewoon en zie wat er gebeurd. Misschien voel je je beter, misschien niet. Tip: Verberg hem ergens op een goede plaats als je liever niet wilt dat je moeder hem tegenkomt tijdens het opruimen of je zus die op je kamer rondsnuffelt terwijl jij naar een vriend bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf het gewoon.Je kan het na een tijdje weer doorlezen.En blijf je ook niet hangen.Je gaat ook het verschil zien.