waar gaat het boek der mann ohne gericht over?

Waar gaat het boek over? Ik moet het lezen maar ik snap het niet helemaal. Het boek is van Hillefeld, M. Is er ook een samenvatting? Ik heb lang gezocht op Google maar helaas. Niks gevonden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Gesicht* niet gericht

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Het gaat over een draaideurcrimineel die de bewoners van een rijke wijk in München berooft van uitsluitend hun juwelen. Het is vreemd dat hij geen geld en andere waardevolle spullen wegneemt. Bovendien laat hij in alle huizen waar hij geweest is iets achter, zijn handelsmerk. Commissaris Specht gaat op zoek naar de dader en de zaak blijkt steeds ingewikkelder te worden.
Amadea