Op iBooks staan twee versies van het boek The Age of Miracles door Karen Thompson Walker, wat is het vershil tussen deze twee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het zijn verschillende drukken. Dus in het oudste boek kunnen er fouten zijn die er door de schrijver in de nieuwere druk uitgehaald zijn. Het kan ook zijn dat het taalgebruik iets is veranderd, of dat de schrijver achter plotfouten kwam (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt) en daardoor dingen heeft aangepast in de nieuwe druk. Het lijkt mij niet dat er veel verschillen tussen zitten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat de inhoud betreft: deze zal in beide boeken hetzelfde zijn.
De verschillen zie je hieronder (o.a. gewicht, uitgever, aantal pagina's)

Uitgave met de blauwe kaft:
Hardcover
272 pagina's
Random House
juni 2012
Afmetingen 28x240x165 mm
Gewicht 275,00 gram
ISBN10 0812992970
ISBN13 9780812992977

De kleurrijke uitgave:
384 pagina's
Simon & Schuster Ltd
juni 2012
Alle productspecificaties
34x216x135 mm
Gewicht 461,00 gram
ISBN10 0857207237
ISBN13 9780857207234

Toegevoegd na 4 minuten:
Ter aanvulling: in het antwoord is dus het verschil aangegeven van de papieren uitgave. Bij het ibook zal de lettergrootte, aantal pagina 's dus verschillen.