syd barrett fotografien von mick rock met zijn handtekening wie weet wat de waarde van zo een boek is of waar ik te recht kan voor in informatie

is er een catalogus of zo iets

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

gesigneerde items zijn waard, wat de gek ( of liever de liefhebber) er voor geeft. Je moet maar net iemand treffen, die dit extra waardevol vindt en hiervoor zijn portemonnee wil trekken.
13 jaar geleden
Pink Floydfans zijn soms wel verzamelaars die alles willen hebben, zeker van/over Syd Barrett
Hou de site van de fanclub in de gaten of er beurzen zijn en dergelijke:
http://www.pinkfloydfans.nl/ (Er zijn meer clubs.)
Of zoek een taxateur die kan inschatten wat het boek waard is.