Weet iemand waar je de tweedehands boeken kan bestellen van Maaike en Domenico deel 2 t/m 7 online?

Nou, ik ben dus opzoek naar de delen 2 t/m 7 met oude kaft van Maaike en Domenico, maar nergens kan ik het vinden ! Het liefst zou ik ze ook tweedehands willen, maar ik kan het dus niet vinden.
Weet iemand waar je dat online kan bestellen?

Mvg Pieternel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze heb ik op Bol.com gevonden, maar de prijs is niet mis!
Maaike en Domenico / 2 Liefde tussen twee werelden + Kettinkje.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ook op Marktplaats worden er een paar aangeboden, maar ook gezocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ! Ik had het gezien, maar kijk nog wel even verder voor de zekerheid of ik goedkoper kan krijgen Groeten, Pieternel