Waar kan ik het boek: 'Het complete handboek AQUARIUM HOUDEN' kopen? (zie uitleg)

Ik zoek dit boek, met ISBN: 9789052107585
Bol.com heeft hem niet meer, dus nou weet ik ook niet of ie nog ergens te bestellen is.. weet iemand waar? (provincie groningen-friesland)
het boek is van ULRICH SCHLIEWEN - een nederlands boek.
waar kan ik dit boek kopen/bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Opvallend dat Bol.com het boek ook tweedehands niet meer heeft, maar in de bron vind je een link. Maandag binnen voor €34,95.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kan een boekhandel een boek bestellen bij de uitgever met na de hand van het ISBN nr.