er bestaat een boek over de geschiedenis van genemuiden. weet iemand hoe dit heet? en wie is de auteur?

Toegevoegd na 23 minuten:
ik heb het boek ondeertussen gevonden. Het is helaas wel een ander boek dan in de reacties vermeldt maar in ieder geval bedankt voor de moeite!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Kijk eens op oudgenemuiden.nl. Daar vindt je onder het hoofdje 'winkel' een hele rits boeken over zowel het cultuurhistorische als het kerkelijke enzovoort verleden van Genemuiden. Ik zou voor jou geen keus weten te maken welke je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Albert Heutink heeft een boek geschreven over de geschiedenis van Genemuiden. Hoe het boek heet staat er volgens mij niet bij vermeld.

Toegevoegd na 54 seconden:
Het heet Middeleeuws Genemuiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in genemuiden is niets gebeurd