Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Emma Bovary maakt een goede kans denk ik. Verder Guinevere (de echtgenote van Koning Arther en geliefde van Lancelot).

Maar de schoonste uit de wereldliteratuur moet zonder enige twijfel Helena van Troje zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

yolanthe cabau van kasbergen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gast, sinds die met jantje shit foekie doet is die toch allaaaang niet boeiend meer
Anna Boleyn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Personen in de wereldliteratuur zijn over het algemeen fictieve personen. Ik beoordeel ze niet op uiterlijk, kan ze wel interessant vinden. Ik denk wel eens na over de schrijvers, maar dan niet in termen van "mooi", maar van "goede schrijver".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind Nicole Krauss wel iets hebben, vrouw van Jonathan Safran Foer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan alleen Helena van Troje zijn, de vrouw om wie tien jaar lang oorlog werd gevoerd. Paris schaakte haar met hulp van Aphrodite weg van haar echtgenoot. Aphrodite hielp hem daarbij omdat ze hem de mooiste vrouw ter wereld had beloofd als hij haar zou verkiezen boven Athene en Hera.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elizabeth Bennet (Pride & Prejudice)--> beauty and brains...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding