Weet iemand waar je je op kunt geven voor schrijfwedstrijden voor jongeren?

Ik heb hier interesse in, maar overal waar ik kijk is het voor ouderen en daar kan ik natuurlijk niet aan deelnemen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Eind van het jaar kun je teksten insturen voor Write Now! 2018.

Dit is voor jou de mogelijkheid als je ouder bent dan 15 jaar maar jonger dan 25! Het is de grootste schrijfwedstrijd in het Nederlands taalgebied.
Kijk in de bron voor veel meer informatie en begin vast met schrijven. Veel plezier, Lara!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

naast WriteNow! kun je ook het hele jaar door meedoen aan schrijfwedstrijden op de site wattpad.com . Dit is niet echt professioneel ofzo; er is geen sprake van een officiële jury, vaak besluit de persoon die de wedstrijd georganiseerd heeft dat gewoon, en die is waarschijnlijk net zoals jij gewoon iemand die schrijven als hobby doet. Desondanks is het altijd leuk om mee te doen, vind ik tenminste. Misschien een goede voorbereiding op WriteNow! ?