is er ergens een site waar je kan kijken welke Engelse boeken wanneer in het Nederlands uit komen?

ik lees vooral boeken van engelse schrijvers, maar sommige boeken zijn alleen nog in het nedrelands bijv. de 2e serie van Rick Riordan The Lost Hero en het 2e deel van de darren shan serie oceaan of blood

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een lastige vraag. Als je de naam van een schrijver invult op bijvoorbeeld bol.com, geeft de site soms aan of er boeken in de nabije toekomst gaan uitkomen. Je kunt deze boeken zelfs al op voorhand bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je kijkt bij welke uitgever de eerdere delen zijn uitgekomen dan zou je op de site van de uitgever kunnen kijken wanneer het nieuwe deel wordt verwacht. soms staat daar als lekkermakertje weleens een eerste hoofdstuk bij.